TEAC x24 x32 i rev

Autor: Bolek (hryc_at_grafit.mech.pw.edu.pl)
Data: Tue 30 Nov 1999 - 19:27:43 MET

Awe
Mialem przyjemnosc z kilkoma modelami TEAC x24 i x32. Kazdy z tych napedow
mial rozny rev i roznie sie sprawowaly . Po rozebraniu ich okazalo sie ze
maja inne bebechy.
A teraz do rzeczy
TEAC x24 ze starej lini (inny wyglad niz 32) byl na scalakach SANYO i ten
         dzialal rewelacyjnie
TEAC x24 (wygladajacy jak 32) byl doo dupy wolny i badziewnie czytal
         plytki byl na scalakach Toschiba
TEAC x32 eide (jeden z pierwszych) na scalakach Toschiby dzialal wg mnie
         gorzej niz x24 ze scalakiem SANYO
TEAC x32 SCSI (model z 1997) na scalaku SANYO i ten byl rewelacyjny (audio
         zgrywal do x16 pozniej dysk byl za wolny) wszystko czytal
TEAC x32 eide (rev chyba b model z 1999 august) W srodku scalak NECa .
         Audio max x10. Wg mnie kiepski.

Moim zdaniem trzeba miec duzo szczescia by trafic na ten wlasciwy model.
Dlatego sie dziwie skad taka jednomyslnosc ze TEAC jest Nr 1.
Na koniec chcialem dodac ze nie bylem zadowolony ze wszystkich tych
napedow. Wiec nalezy uwazac co sie kupuje.

Pozdrawiam
Awe