Re: Plyty

Autor: Dentarg (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Tue 30 Nov 1999 - 12:57:14 MET

On Mon, 29 Nov 1999 23:07:27 GMT, "Birdy" <birdy1_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Nagrywanie x4. Jakie bys polecil tanie plytki na ktorych warto nagrywac ?
Verbatim, albo TDK.
Dobre sa tez Basf Ceram Guard, ale najtansze z tych sa Verbatimy.
U mnie niestety na 6x czasem siadaja ;(((.

Kupowanie innych plyt to bezsens, co z tego ze oszczedzisz 30 groszy,
jak potem sie okaze ze Ci padla, i to akurat w miejscu gdzie miales
cos waznego na CD ...

pzdr,
Dentarg

--