Re: DMI, ESCD - co to?

Autor: Zmechu (zmechu_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Nov 1999 - 11:05:35 MET

>Ostatnio przy włączaniu kompa pojawił mi się dziwny napis: "Building DMI
>Pool Data". Co to może znaczyć? Pojawiło się to tylko raz, później znowu
>normalnie - "Verifying DMI Pool Data". A tak wogule, to czy ktoś mógłby
>mi wyjaśnić co to jest to DMI, które się tak uparcie sprawdza przy każdym
>starcie kompa? I jeszcze ESCD, które się zawsze "updating"-uje?
DMI-Desktop Managment Interface: 8kB w BIOS-ie, gdzie zapisane są informacje
o producencie, modelu kompa itp itd. Ma charakter wyłącznie informacyjny
ESCD Extended coś-tam Data 8kB w BIOS-e gdzie zapisane są ustawienia
urządzen (P&P). Zmien ustawienie w BIOS-ie 'P&P OS installed' to Ci się nie
będzie pojawiało.
Pozdrawiam
Artur

--