Re: szybki MODEM

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl)
Data: Tue 30 Nov 1999 - 06:55:44 MET

Krzysiek wrote:

> ludzie powiedzcie jaki modem najlepiej kupic (wewnetrzny)
> czy Zoltrixy rzeczywiscie sa takie zle
> czy ma moze ktos modem Acorp?
> jak on sie sprawuje?

Zoltrixy nie są aż takie złe - nie wszystkie modele - miałem FMVSP33600i
-bardzo dobry - zawsze 33600 i 3,5-4,2kB/s!!!
Teraz mam Acorp EMS 56000 - bardzo dobry i tani - zawsze 49333 transfer
5,5-6,5kB/s
Nie to, żebym swoje chwalił, ale znam wielu ludzi, którzy mieli takie
same przesiadki z 33600 na 56k.
O Acorpie mówimy tylko o zewnetrznych i leżących (stojący to shit). Nie
wiem ile chcesz wydać, ale na Acorpa (zew. -EMS) wydasz 250zł - tyle
samo co za wew. Zoltrixa VSPi2 /3 czy jakoś tak. Nie kupuj innego
Zoltrixa niż Ci napisałem, ani Spirita jeżeli nie chcesz winmodemu. Czy
są jakieś sprzeciwy? ;-)))

--
          Jarosław Kamper
     jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl