Problem z grą Turok 2.

Autor: Tomek Floyds (floyds_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Mon 29 Nov 1999 - 19:08:30 MET

Witam Wszystkich Grupowiczów.
Pewnie za chwilę zostanę obrzucany różnymi epitetami, że to nie ta grupa, że
nie umię czytać itd. Ale wybaczcie bo nie wiem gdzie zamieścić temat
dotyczący gier.
Zapewniam, że następnym razem wyśle tam gdzie trzeba.

Ale wrócę do mojego problemu.
Kiedyś była sobie Winda 98 PL i Direct X 6,1PL i gra Turok 2.
Wszystko działało jak należy. Nawet byłem w połowie gry, gdy...

... musiałem zainstalować Winde od nowa.
Gra poszła trochę w zapomnienie.
W międzyczasie zainstalowałem MS Direct X 7.0 PL z płyty Chipa 11/99.

Dzisiaj zachciało mi się zagrać w Turoka 2. Zainstalowałem giere. Odpalam,
zaczyna się ładować i (ping...) - dzwięk z windowsa oraz małe okienko z
napisem błąd.
Wciskam OK pod tym napisem i gra zamyka się przy ładowaniu.

Próbowałem kilka razy instalować Turoka i nic. Podejrzewam że chodzi tutaj o
niezgodność bibliotek Direct X 6.1 a moimi 7.0 PL.
Czy dobrze rozumuję??
Może ktoś miał podobnie i to rozwiązał?
A w ogóle jak wrócić do Directów 6.1 PL ??

Dzięki za wszelkie sugestie i sorka za "małotematyczny" news.

--
Tomek Grabowski (FLOYDS)
floyds_at_klienci.pkobp.pl