Re: Problem z SB Live 1024

Autor: Kaizen (_at_promail.pl)
Data: Mon 29 Nov 1999 - 16:45:10 MET

"Paweł Kenig" wrote:
[...]
> W demo karty (SB Experience) wgrywanie sampli itp. trwa DŁUUUUUUGO a
> komputer to PIII 450.
>
> Do końca nie wiem czy może ta karta nie jest strasznie pamięciożerna ???
>
> Dołożenie pamięci (do 64 Mb) pomogło ale też szybko nie jest, może troszke
> stabilniej ?

IMHO 64 Mb to teraz minimum i super procesor nie naprawi niedoboru
pamięci. Faktem jest też, że Live! korzysta z pamięci RAM komputera bo
nie ma własnej - ładuje tam np SF co może zająć ok 12 Mb. U mnie jednak
nie zauważyłem wyraźnego spadku wydajności - może za dużo badziewia masz
w pamięci (może jakis FindFast, pasek sktótów MSOffice, tapeta i inne
spowalniacze i win98) i system musi swapować? Sprawdź ile pamięci masz
zajętej - jak za dużo to powywalaj co się da z autostartu i/lub dokup
jeszcze z 64 Mb

--
      Kaizen
kaizen_at_promail.pl