Re: Odp: Maniak starych wersji szuka Windows 3.0 i NT 3.1.

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Mon 29 Nov 1999 - 14:58:13 MET

Janusz wrote:

> Gdzies słyszałem, że soft napisany przed 94r mozna używac do woli, ponieważ
> nie było u nas ustawy o prawach autorskich.

Dokladnie to jest tak, ze oprogramowanie ktore _posiadales_ przed
wejsciem w zycie ustawy o prawach autorskich (oczywiscie w praktyce
podciaga sie pod to kazde oprogramowanie wyprodukowane przed ta data, bo
nie bardzo mozna udowodnic, od kiedy masz dany program) mozesz nadal
uzywac, ale tylko w takim zakresie, jaki przysluguje legalnemu
uzytkownikowi, czyli nadal nie wolno ci go kopiowac.
Z tym, ze podobno sa jakies zamachy na usuniecie tego przepisu z nowej
wersji prawa autorskiego. Nie wiem jednak, czy cos takiego prawnie
byloby mozliwe.

--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa