Re: Ból wyboru monitora.

Autor: Artur Sikora (arts_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Mon 29 Nov 1999 - 14:33:53 MET

Użytkownik Konrad Anikiel <akonrad_at_polbox.com> w wiadomości do grup

> Ja od dwóch lat mam sobie CTX1792SE kupiłem za 2000 teraz kosztuje nie
> więcej jak 1600. Parametry? 1280- 85Hz, 1024-100Hz 1600-75Hz. Linia
> 92kHz. Nie znajdziesz nic lepszego za tą kasę. Wiem, co mówię, bo
> próbowałem koledze pomóc w poszukaniu monitora. Pracuję na swoim w
> CADzie, a byle monitor się do tego nie nadaje. Geometria jest po
> prosyu super. Co do kolorów się nie wypowiadam, bo nie jestem
> grafikiem. Ale kolor czarny jest czarny, a to o czymś świadczy.

Zgadza sie, tez mam ten model.
Oczywiscie trzeba miec jeszcze dobra kare!
Jak kupilem ten monitor i Rive (akurat sie pokazaly)
to chcialem zaraz go oddac: obraz caly plywal.
Wymienilem karte na S3 Virge (ale nie firmowy):
obraz byl bardzo nieostry. Kiedy juz zwatpilem
i na serio chcialem kase za monitor, dali mi
w sklepie karte Matroxa...
i dopiero zobaczylem co to jest dobry obraz
i ze faktycznie ten monitor jest OK.

art