Re: Wypalanie x6 OT

Autor: Kaizen (_at_promail.pl)
Data: Mon 29 Nov 1999 - 14:16:39 MET

Pawel Markowski wrote:

[...]
> np BASF co jakis czas wypuszcza
> (na naszym rynku pojawia sie)
> seria plytek na ktorych b. trudno cokolwiek
> nagrac. Czesto 10/10 w pudelku takiej serii jest zwalonych.
> Mialem takie przypadki 2x w ciagu ost roku
> Mimo to lubie te plytki (te dobre :))

Z BASF jest inna sprawa - jak przeczytałem na cdmediaworld te płytki w
czerwonych okładkach są produkowane w 5 (!?) różnych fabrykach, z czego
2 robią płyty dobre. Rozróżnić je można było tylko po dwóch literkach
gdzieś koło kodu paskowego - ale już nie pamiętam które były OK. Odkąd z
10 sztuk 8 wylądowało w koszu, a 2 nagranych ok. niektóre CDromy nie
czytają nie kupuję BASFów - TDK jest the best.

Pozdrawiam,

--
      Kaizen
kaizen_at_promail.pl