Re: Drukarka Schneider pod PC ?

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Mon 29 Nov 1999 - 12:58:43 MET

Cześć,

Juzzek <director_at_polbox.com> wrote in article
<38425B9E.6D74FB7_at_polbox.com>...
> Mam prosbe - moj kolezka dostal jakas stara drukarke Schneider S Printer
> 180 i chcialby korzystac z niej na PC, podobno centronics pasuje. O ile
> pamietam, to schneider jest niemiecka nazwa Amstrada - moze ktos robil
> eksperymenty na tej drukarce i ma jakies sterowniki pod winde albo wie,
> gdzie szukac?

9-igłówka? Epson compatible 9-pin :-) sterownik przychodzi z Windą (BTW
uważam, że pisanie o wybraniu sterownika o nazwie Epson compatible 24-pin w
przypadku, gdyby ta drukarka okazała się 24-igłówką uważam za obrazę
inteligencji ;-))) )

Aha - mam jeszcze drukarkę Amstrad 2160 (9 igieł) i pod Epsonem drukuje... o
ile pamiętam sterownik do IBM Proprinter też działał, ale on zapewniał
kiepski wybór rozdzielczosci.

> Na stronie Amstrada mozna zapomniec o jakichs gratach z
> lat 80 :-))

A patrzyliście z kolegą tu: http://web.ukonline.co.uk/cliff.lawson/ ?

Pozdrawiam,

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf -at-