Re: Paradoks wieku XXI - rozpoczyna sie jednak 1.1.2000

Autor: Leszek (leszek_g_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Nov 1999 - 09:21:10 MET

On Fri, 26 Nov 1999 09:49:38 GMT, Expert <expert_at_friko.onet.pl> wrote:

>Dzieki.
>Czy mozesz mi pomoc uzasadnic te teze.
>Wyslalem juz wyjasnienia do Greenwich
>ale musze sie lepiej przygotowac i poszukuje jeszcze 2-3 osoby do
>wspolpracy.

bierzesz komorke na dwie kart SIM, dzwonisz z numeru 1 (pierwsz karta)
na numer 2 (druga karta).

jacek: czesc, czy moglbys ze mna wspolpracowac?
expert: noooo, moglbym
jacek: a moglbys znalezc kogos do wspolpracy?
expert: dobraaaa, znajde

expert: czesc, rozmawialem z jackiem, szuka kogos do wspolpracy
napoleon: mysle, ze moglbym sie na to zgodzic
expert: moze kogos znajdziesz
napoleon: dobraaaa, adeosz papa

napoleon: musimy porozmawiac
don romero: tak, chodzmy do kuchni
napoleon: powinnismy zwolnic ta nowa sluzaca
don romero: dobraaaa, zajme sie tym

don romero: czy zwolnilas juz ta nowa sluzaca?
esmeralda: a czemu mialalabym to zrobic?
don romero: podobno zamiast zmywac gary, zasmieca newsy
esmeralda: to niedopuszczalne, zajme sie tym

esmeralda: podobno zasmiecasz newsy, wydaje ci sie, ze kim ty jestes?
sluzaca: wiem, powinnam myc gary, podloge samochod, kopac rowy,
nauczyc sie na nastepna klasowke, pomoc siostrze w matematyce, ale nie
moge sie powstrzymac, tak milo poczuc sie ekspertem
esmeralda: zeby mi to bylo ostatni raz
sluzaca: dobrze mamo

sluzaca: ja juz nie wiem o co im wszystkim chodzi, czyzbym wpadala w
chorobe psychiczna, musze skontaktowac sie z wszystkowiedzacym, znawca
nad znawcami, moim najlepszym kolega,
ekspert? ty wiesz co ja dziasiaj przezylam?
expert: wiem, to wszystko jest w moim planie, zywa melissa newsowa,
masowy spam, jalowa dyskusja - MOJE ZMARNOWANE DZIECINSTWO, JAK JA ICH
WSZYSTKICH NIENAWIDZE !!!!!

pozdroofka

Leszek
+48501838051