Re: Jaki jest najnowszy bios do Asusa P2b

Autor: Marcin Marciniuk (mmarcin_at_astercity.net)
Data: Mon 29 Nov 1999 - 08:35:53 MET

Zajrzyj:
http://www.asus.com.tw/Products/motherboard/bios_slot1.html
znajdz swoja plyte, tam bedzie najnowszy BIOS. Chciej go sciagnac,
pokaze Ci sie lista site'ow, w tym dwa FTP w Polsce. Niestety
stwierdzam, ze nasze FTPy tak od razu nie maja najnowszych wersji BIOSow
i w zwiazku z tym ja sciagam z zagranicy. Jak masz malo czasu:) (chodzi
o siedzenie na sieci i sponsorowanie TPSA) to skorzystaj z uslugi
net2mail. Znajdziesz ja:
http://jm.iq.pl/
Ja to robie zawsze, gdy mi sie nie chce. Dokladnie przeczytaj
instrukcje!
Pozdro

--
Marcin Marciniuk