Odp: pomocy

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Mon 29 Nov 1999 - 02:09:12 MET

CZŁOWIEKU BEZ HTML'a!

Użytkownik filippe <pelipe_at_kki.net.pl> w wiadomoœci do grup dyskusyjnych
napisał:81rmiv$s66$1_at_sunsite.icm.edu.pl...

>Kupilem nagrywarke LG w wersji OEM. Podlaczylem ja zamiast mojego starego
CD-romu jako slave. Pozniej biore >autodetect i wszystko jest ok. W
windowsie instaluje sterownik z dyskitki i mam juz w opcji "system" Cd-rom
taki jakbym >chcial(czyli LG CD-RW). Jednak w momencie gdy uruchamiam jakis
program do kopiowania (cd creator) nie znajduje on >zainstalowanej
nagrywarki.Moja nagrywarka wystepuje tam jako zwykly cd-rom. Bardzo prosze o
jakas pomoc. Dziekuje
Nie jest rozpoznawana przez twój program, sciagnij sobie Nero 4.5 i jego
upgrade lub inny nowy program do CD-R.
Mozesz tez pokombinować z driverami.