Re: zwis hdd

Autor: Robert Grzyb (grzybr_at_mail.zetosa.com.pl)
Data: Sun 28 Nov 1999 - 23:37:20 MET

JACo <jacrok_at_polbox.com> wrote:

> sie swiatlem ciaglym ;) co powoduje totalny zwis kompa, pomaga tylko hard
> reset, dzieje sie to zarowno pod win98 .....

Mam podobny komputer pod opieka, od SZESCIU MIESIECY walcze (z doskoku)
z czyms takim. Sam go zlozylem na Cel266 na LX i dysk Samsung 3,4Gb.
Wedlug moich obserwacji objawy takie jak opisal JACo wystepuja gdy
dysk zapisze jakas wieksza ilosc danych ale malymi porcjami (bardzo duze
archiwum nie spowoduje zawieszenia). Dysk nie wstaje po resecie (bios go
nie widzi) trzeba wylaczyc zasilanie i idzie normalnie. Prosze o pomoc bo
probowalem juz chyba wszystkiego ! Chetnie podam dalsze szczegoly.

R.G.