Re: do czego jest ta taśma ?

Autor: Pawel Paluszynski (pawlak_at_worldcom.gda.pl)
Data: Sun 28 Nov 1999 - 23:16:57 MET

>BAHAHAHAHHA, niezly jestes......
>
>Po pierwsze ta tasma czyni dysk szczelnym (ale NIE hermetycznym).
>Rozne jej montowanie jest zalezne od modelu/producenta dysku.
>Po drugie widziales kiedys dysk Seagate albo Conner ? Skoro uwazasz,
>ze nic sie nie stanie, to zdejmij sobie z niego ta tasme.....
>Tylko uprzedzam, ze wtedy obudowa dysku spadnie ci na podloge ;> .
>Najpierw przemysl cos zanim to wyslesz....

Zapewniam Cie, ze obudowa jest przykrecona na sruby uszczelniona czarna
okragla w przekroju guma a pozniej dopiero oklejona.
Mam przed soba WD 26400 z gory piec srub a dookola tasma.
Wylaczylem na chwile komputer i obejrzalem Quantum 8,4 GB CR. Na gorze szesc
srub brak tasmy wokol, jedynie malutki prostokacik z napisem "WARRANTY VOID
IF REMOVED". Wedlug twojej teorii dysk powinien sie rozleciec.
Rozkrecalem wczesniej Connera i WD wszystkie byly skrecone srubami.

Jednym zdaniem bzdury piszesz a z innych sie nabijasz :-)

Pozdrawiam
Pawel Paluszynski
pawlak_at_worldcom.gda.pl