overburn, plytki nashua, feurio

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sun 28 Nov 1999 - 23:04:29 MET

helou.
wczoraj nagrywalem sobie audio 80-minutowe na plycie nashua (w nero).
nagralo sie, ale okazalo sie, ze podczas odtwarzania plyta "zacina"
sie powyzej 77 minuty, wiec wnioskuje, ze na plycie mozna nagrac max
77 minuty.
nastepna sprawa: chce nagrac plytke 80 minutowa. nagrywarka teac 8x.
na jakich plytkach byscie polecili palenie 80 minut?
next: jest taki program feurio. afair ten program ma mozliwosc
okreslenia, ile max mozna wcisnac na dana plytke. problem polega na
tym, ze progs jest po niemiecku i ni cholery nie wiem o co w tym
programie biega. jakby mogl mi ktos powiedziec, gdzie szukac tej
funkcji...

p.s. dzisiaj na gieldzie we wrocku palanty chcialy 10 (DZIESIEC)
zlotych za plytke tdk. posralo tych ludzi....

--
zuko / Shark von Cygnus