Re: Riva TNT STB

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sun 28 Nov 1999 - 03:47:28 MET

On Sat, 27 Nov 1999 13:48:29 GMT, "Sad Sam" <xyz_at_friko.onet.pl> wrote:

>Posiadam karte Riva TNT STB 4400 poszukuje najlepszych sterowniow i jakiegoś
>tweaka do podkrecania. Prosze o jakieś linki i sugestie oraz przes?anie kopi
>na priva (nie czytuje tej listy regularnie)

Najlepiej uzyc drivery referencyjne Nvidii (na grupie raczej odradzaja
najnowsze 3.x), lub stery Fachmana - do sciagniecia na
http://www.pc.com.pl. W pakiecie Fachmana znajdziesz tez TNTclk do
podkrecania i kilka innych ciekawostek. Mam taka sama karte i ostatnie
stery STB sa juz dosyc leciwe.
Zanim zaczniesz podkrecac pomysl o dodatkowym wentylatorze na procu
karty. U mnie dopiero po takiej ingerencji mozna bylo osiagnac
sensowne wyniki.

Pozdrawiam
GLide