Pomocy!! Nie można ustanowić połączenia.

Autor: Joanna (asia79_at_ANTYSPAM.kki.net.pl)
Data: Sat 27 Nov 1999 - 22:25:54 MET

Nigdy nie maiałam problemów z połączeniem się z telekomunikacją.
No może często linia była zajęta ;( Ale za to nie płacę
Ale od trzech dni, probuje się połączyć i pojawia sie:

Próba wybierania 22 z 50.
Trwa wybieranie numeru...
Połączono ze zdalnym komputerem.
Weryfikacja nazwy użytkownika i hasła...
Nie można ustanowić połączenia.

Dlaczego nie można ustanowić połączenia.
Raz na kilka połączeń udaje się, więc wszystko po mojej stronie jest OK!
Ale przecież ja za te nieudane też płace!!
Mój modem to Zoom 28800 (ISA).
Mam wyłączoną opcje Zalogowania do sieci

Rejestrator połączeń modemowych pokazuje 24, 35, 49 sekund!!!

Proszę o pomoc :)

--
Pozdrawiam, Asia.
Jeżeli to możliwe to przesyłajcie kopie odpowiedzi na adres: