Re: Do szanownych kolegów z pl.comp.pecet

Autor: C97 Š (cezar97_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 27 Nov 1999 - 18:21:04 MET

amigowiec wyslal/a na grupe pl.comp.pecet taka oto wiadomosc...

> Jestem Amigowcem do tego fanatykiem...
> Jedno pytanie co sądzicie o Amidze... Nie tylko o Amidze classic -
> A1200 + 060, 040, 020 itp ale również o AmidzePPC...
> Proszę bardzo aby nie odsyłać mnie do pl.comp.sys.amiga.
> Chcę poznać wasze zdanie. Dyskutowałem ostatnio z
> kolegą, który pracuje na Pc i ma odmienne zdanie co do moich
> na temat pieca...
> Jak każdy broni swojej platformy, wcale mu się nie dziwię...

hem... mialem amige 2 lata - classic a600 20mb hdd 2mb ram.
ami jest suuper i cool ale nie na te lata. jak teraz wlaczylem sobie
winuae to mi sie lazka w oku zakrecila ale rowniez dopiero teraz
dostrzegam brak wygody w uzytkowaniu jej - kiedys nie zamienil bym, jej
na nic innego - teraz nie kupilbym jej. system zbudowany jest w nalezyty
sposob ale jezeli chodzi o elementy typu karta graf. to ami wymieka ...
nikt przy zrowych zmyslach nie bedzie uzywal 4 kolorow na pulpicie (w
pececie 16 to minimum) ani sluchal muzyki na 4 kanalach w momencie gdy
moze sobie peceta kupic za 1000 zl i grac w gry z 32bitowym kolorem,
korzystac z przeroznych programow graficzny w srodowisku ktore
wykorzystuje pelna palete barw itp. karty muzyczne ktore postrafia
obslugiwac powyzej 16 kanalow tez nie sa juz jakims ewenementem...
wiec sam widzisz .. gdyby ami w pewnym momencie zaczela przechodzic taka
sama metamorfoze jak pc to pewnie teraz klepal bym z jakiegos amigowego
klienta news...

--
// @ cezar97_at_ulgo.koti.com.pl