Odp: Którą iiyamę wybrać?

Autor: Maciej Kawecki (mkawecki_at_polbox.com)
Data: Sat 27 Nov 1999 - 15:56:04 MET

> <ciach>
>
> Witam,
> tez szukam dobrych 17" (zakup za kilka miesiecy na wiele lat). Znalazlem
> iiYame te najlepsza (A702HT chyba) i LG Flatron plus (ten najlepszy). Tez
> jestem ciekaw opinii o tej najlepszej iiyamie w porownaniu z Flatronem
> Pozdrawiam,
> Tomasz Lukaszewski

ok msc temu mialem ten sam problem
wybralem iiyame plaska (A702HT), po prostu rewelacja
poczatkowo pracowalem na jeszcze starej karcie (s3 Trio) ale mialem wrazenie
ze i tak jest rewelacyjna
teraz mam Matroxa G400
teraz to dopiero wymiekam
wlacze kompa i przez 15min podziwiam jaki mam zajebisty monitor

PS
nie jest to wypowiedz obiektywna, ale przesiadlem sie z Daewoo 15
i kupilem iiyame w promocji
jak ktos chce podesle adres, swietna obsluga

Maciej Kawecki