Odp: FTP

Autor: Wanderer (wanderer_at_viper.pl)
Data: Sat 27 Nov 1999 - 07:39:53 MET

Użytkownik Zombi <zombi__at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:81hhm1$9s0$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Czesc
> Szukam jakiegos dobrego ftp ktory potrafi polaczyc sie ponownie jak zerwie
> sie polaczenie i dokonczyc pobieranie pliku.
> cos jak GetRight
> co mozecie polecic?
> moze jakies adresy gdzie te programy sa?

A GetRight'a do ftp tez mozna przekonac... :-)
Ja robie to tak: Najpierw uruchamiam Internet Explorer'a i wedruje w ftp, az
do miejsca, w ktorym sa interesujace mnie pliki. Klikam prawym na ikonke
GetR i wybieram "Show Downloads Status...". We wlasnie otwartym programie, w
menu "File" wybieram "Enter New URL" i dodaje tylko do sciezki dostepu
nazwe pliku jaki ma byc sciagany... Teraz pozostaje tylko spokojnie
czekac... :-)

Dobrego sciagania...