Re: pytanko o SDI tpsy

Autor: Marcin Folek (folekm_at_globalserve.net)
Data: Sat 27 Nov 1999 - 06:36:27 MET

Filip Ozimek wrote:

> Widzisz, synku, Twoim problemem jest to, że jesteś święcie
> przekonany, że dostęp Ci się należy.
A czy problem nie lezy w tym, ze monopolista ma gdzies, czy ktos zaplaci
ta wzieta z kapelusza cene, czy bedzie im dalej kase nabijal placac za
impulsy... tak naprawde to ludzie nie maja zbytnio wyboru.... Moze
dostep sie nie nalezy, ale gdyby w Polsce byla PRAWDZIWA konkurencja, to
prawdopdobnie taka instalacja bylaby za darmo... Dlaczego np minuta
rozmowy z Polski do Stanow jest 10 razy drozsza niz zza oceanu do Polski
(jak kupujesz prepaid calling card), dlaczego rozmowy lokalne w Stanach
sa za darmo, a w Polsce szykuje sie kolejna podwyzka...sadzisz, ze jak
komus sie nie podoba to nie musi korzystac? A osobiscie nie wolalbys
placic 20$ i moc dzwonic ile ci sie podoba?...bo wlasnie w Polsce masz
monopol i TPSA ma naprawde gdzies czy bedziesz placil tyle czy
mniej..oni po prostu chca miec swoj zysk i dobro klienta ich nie
odchodzi (pewnie dzieki kolejnej podwyzce bedzie jeszcze wiecej reklam
jacy to oni sa nowoczesni i doskonali hehe).. taka jest prawda...

--
Kelof
folekm_at_globalserve.net