Re: Bron sie Miicrosofcie, bo nie chcemy zostac paserami vs. Miicrosoft ma udzialy w spolkach Linuxa ?

Autor: Sebastian Zagrodzki (s.zagrodzki_at_sith.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 26 Nov 1999 - 22:51:13 MET

Fri, 26 Nov 1999 18:46:14 +0100, holyboy napisal(a):
> zeby napisac porzadna aplikacje (na przykald taki fotoszop:-), nie wystarczy
> mniec w domu peceta z linuxem, tylko firme z kilkudziesiecioma programistami
> w ktora sie inwestuje przez np. rok
> a potem sie odcina kupony i __sprzedaje__ soft, a nie rozdaje
aha, małe uzupełnienie:
ja osobiście mam większą satysfakcję z tego, że z mojego programu
korzysta np. ileśtamtysięcy ludzi, i im się to przydaje, niż z tego że
ja zarobiłem na tym programie ileśtam $$. I póki co - znam jeszcze
kilku takich ludzi. To się szybko zaczyna pojmować - gdyby nie to, że
właśnie są tacy co to wszystko piszą dla satysfakcji, to ja bym teraz
nie miał takiego dobrego OSa. Ani takich programów. A tutaj to nie ja
bym był tym odcinającym kupony, tylko tym płacącym grubą kasę za coś,
co nie musi być najwyższych lotów.

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki_at_sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki