SB Live! - emulacja w DOS-ie

Autor: sir Henry (ozdowski_at_pro.onet.pl)
Data: Fri 26 Nov 1999 - 22:38:04 MET

Witam!
Na mojej nowej plycie (FIC VA-503A - bez ukladu dzwiekowego) nie moge
uruchomic dzwieku w DOS-ie na karcie SB Live!.
Pewnie wystepuje jakis konflikt sprzetowy, ktory zakloca emulator, ale
probowalem roznych ustawien i kiszka :-(
Na razie mam karte graficzna na PCI - czyzby nie bylo juz wolnego
przerwania???
Probowalem rowniez wylaczac port drukarki - nic nie pomaga.
O co chodzi???
Pod Wingroza wszystko chodzi - nie ma nawet trzaskow, ktore mnie wkurzaly na
poprzedzniej plycie.

--
Pozdrawiam
sir Henry