Re: Maniak starych wersji szuka Windows 3.0 i NT 3.1.

Autor: Andrzej Witkowski (awit_at_po.opole.pl)
Data: Fri 26 Nov 1999 - 17:01:08 MET

On Thu, 25 Nov 1999, Robert Szymczyk wrote:

> Użytkownik Andrzej Witkowski <awit_at_el02.lb.po.opole.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:slrn83q0sg.22o.awit_at_el02.lb.po.opole.pl...

> Qrde, fajnie .... A nie masz jak zrzucić do pliku ?????? i przesłać ????

Cześć

Pewnie i mam, ale jak sobie o tym myślę, to nie jest to takie proste.
Musiałbym Ci przysłać obrazy tych dyskietek, zrobione jakimś diskdupe czy
czymś takim, co chyba gdzieś mam, ale muszę poszukać. Inaczej nie zrobisz
z nich kopii z których dałoby się odpalić system. Ale w takim obrazie nie
widać żadnego pliku, a odtworzyć to on da się chyba tylko spowrotem na
360, więc jeżeli takich dyskietek nie masz, to żaden z niego pożytek.
Zresztą dyskietek o większej pojemności to 2.11 chyba nie obsługuje w
ogóle.

Wracając do początku wątku, to po przeglądnięciu pudeł okazało się że mam
jeszcze sporo innych starych programów, tak sprzed jakichś dziesięciu lat.
Jeżeli ktoś będzie bardzo zainteresowany, to spróbuję przemóc lenistwo,
wyciągnąć swojego starego, poczciwego XT, przekopać archiwa i zrobić ich
listę. Do ewentualnych zainteresowanych mam jedno pytanie: Czy to mają być
wersje instalacyjne, czy interesują też ich obrazy katalogów
zainstalowanych aplikacji zgrane z dysku?

Andrzej

PS. Powiedzcie, jak to jest z prawem autorskim, czy nielegalne jest
posiadanie (niezainstalowana kopia), czy użytkowanie programu?