Re: nowy HP610 i atrament

Autor: Pawel Paluszynski (pawlak_at_worldcom.gda.pl)
Data: Fri 26 Nov 1999 - 13:02:29 MET

>miało być:
>wiem, ze w 610 zbiorniki fabrycznie nowe, są już o połowe mniejsze niż
>w 690.
>[za mało snu, za mało snu, za...]
Nie chodzi o to, ze tusze do 610 sa mniejsze tylko w komplecie z drukarka.
One juz takie sa! Zawsze beda mniejsze. Kupujac w sklepie nowy placisz ok.
140 zl i dostajesz 21ml czyli polowe tego co w 690.
Jezeli chodzi o tusze napelniane do polowy, to byly we wszystkich HP jakie
ostatnio sprzedalem. Tak HP teraz naciaga klientow.

Pozdrawiam
Pawel Paluszynski
pawlak_at_worldcom.gda.pl