Re: Slot 1 / Socet 7 ;o)

Autor: Michał Młynarczyk (michal_at_gorilla.com.pl)
Data: Fri 26 Nov 1999 - 12:44:15 MET

Dnia Fri, 26 Nov 1999 08:36:41 GMT Piotr Tomczak (sector_at_zapis.net.pl)
wybelkotal/a cos w tym stylu:

> Pamietacie jak niedawno zagorzali zwolennicy procesorow Intel,
> zbluzgiwali standard socet7?
> "Slot1 - to przyszlosc i nie warto kupowac procesorow pod stare plyty
> Socet7, ktore sa na wymarciu" - mowili...
> Pozniej Intel zorientowal sie, ze Slot1 nie jest taki super i wrocil do
> Socet'a.
> Oczywiscie nietaktowne by bylo zrobic procek na Socet7 (co by fani
> powiedzieli) wiec OBCIAL jeden naroznik wiecej i powstal Socet370 ;O))))
>
> W tej chwili pod Socet7 AMD zapowiedzial jeszcze pare serii prockow
> [...]

No więc [..."nie zaczynaj od 'no więc'!" - tak zawsze mówił mój
nauczyciel od historii] zacznijmy od tego, że na rynku płyty dla socket
370 zajmjmują DOLNY segment - czyli są przeznaczone dla biedniejszych i
MNIEJ WYMAGAJĄCYCH użytkowników. Bardziej wymagający kupują płyty z slot
1 i do tego przejściówkę.
W jakie płyty intel miałby wkładać nowe proce - i810??? to przecież
produkt lowend, i820? a kiedy będzie???, BX?? to wydaje się
najrozsądniejsze rozwiązanie.
A myślisz że do nowych procków nie powstaną przejściówki?
To wymusi rynek! Mając do wyboru P666 na niestabilnej i wolniejszej od BX
płycie na 820 [za grube pieniądze] i celerona np. 600 na BXie (przez
slocket) co byś wybrał???

--
]--[Michał Młynarczyk]-----[mm_at_orilla.com.pl]--[
]--[http://gorilla.com.pl]-[katalog stron www]-[