Re: TEAC -Dyskoteka

Autor: Marek Smolinski (mark_at_dec3600.boa.uni.torun.pl)
Data: Fri 26 Nov 1999 - 09:13:26 MET

Piotr =?iso-8859-1?Q?Troci=F1ski?= wrote:

> Ja miałem bodajże ten sam model i jeszcze bardziej zawiodłem się
> na nim. Bydlak miał problemy z odczytem płyt, z cišgłym przesyłaniem danych
> ( muzyka z przerwami ) i wreszcie z samym działaniem. W serwisie męczyli
> się z nim kilka tygodni i w końcu wymienili mi go na LG, z którym nie mam
> żadnych problemów.

Pieknie, wczoraj wykrylem, ze moj TEAC CD-532E-B oprocz dyskoteki
nie przechodzi testu burst rate w programie CDSpeed99 a moj stary
BTC 16x przechodzi bez problemu.
Wychodzi na to ze te TEACki nie sa takie cudownie jak tu niektorzy
twierdza.

Marek

PS. Jest w Polsce jakis serwis TEACa do ktorego mozna napisac e-mail
w miescie gdzie mieszkam nie ma serwisu.

|      Marek J. Smolinski E-mail: MARK_at_MAT.UNI.TORUN.PL             |
| OFFICE: NICHOLAS COPERNICUS UNIVERSITY DEPT. OF CHEMISTRY         |
| Gagarina 7/112  87-100 TORUN POLAND PHONE NO. (+48) (056) 6214505 |
|                                     FAX   NO. (+48) (056) 542477  |