dvd

Autor: Jacek Zet (jazoff_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 25 Nov 1999 - 22:45:04 MET

co wybrac??? dvd stacjonarne, czy tez naped do komputera i dekoder
sprzetowy? oczywiscie jaki odtwarzacz stacjonarny i jaki dekoder i jaki
czytnik? probowalem zorientowac sie szukajac odpowiedzi w poprzednich
postach, ale wiem jeszcze mniej teraz niz poprzednio.
moj komputer jest dosyc silny oparty o: PIII 450, plyte Asusa p2b, 128MB
RAM, Else Erazor 32MB (No ViVo), dochodzi jeszcze do tego nagrywarka crw1622
(atapi) i poki co SB AWE 32.

nie mam ochoty ogladac filmow na ekranie komputera i potrzebuje porzadnego
dekodera z tv outem. jaki zapewni mi dobra jakosc obrazu?
czytnik dvd bedzie musial zastapic mojego atapi cdrom-a (asus *34) i na
dodatek nie powinien gryzc sie z nagrywarka. i co polecacie?
karta dzwiekowa - jest troche z lamusa - ale moze zmienie ja na SB 128 Live.
czy to dobry wybor? chce podlaczyc ja do wiezy z systemem prologic surround.

a moze po prostu wybrac stajonarne dvd? ale czy, a pewnie ma, ono pozowli mi
ogladac filmy z kazdej strefy klimatycznej? ;-)

dzieki za pomoc.

jacek zet.