Re: nowy HP610 i atrament

Autor: Talajczyk Piotr (piotrtal_at_promail.pl)
Data: Thu 25 Nov 1999 - 19:42:58 MET

On Wed, 24 Nov 1999 19:57:05 GMT, in pl.comp.pecet "Tomasz J.
Waszkiewicz" <elite_at_positive.net.pl> wrote:

>wypelniony jest okolo 22ml czyli mniej niz w 690-ce

wiem, że w 610 zbiorniki fabrycznie są już nowe.
chodziło mi jednak o te dostarczane z nową drukarką - podobno one nie
są napełniane do pełna tylko w jakiejś tam częśći - czy to prawda?

>i powinien wystarczac na
>okolo 200 kartek w standardowym zaczernieniu ale w praktyce wiem ze konczy
>sie druzgoczaco szybko bo nawet po 100-kartkach

dotyczy to pełnych zbiorników?
w HP690 w ekonomodzie spokojnie drukuje się ~500 kartek.
oczywiście zależy to od stopnia zaczeniania, czcionek i tak dalej, ale
śrenio jest to 500 kartek.
facet w sklepie powiedział mi, że zbiorniki dostarczane z nową HP nie
są zapełniane w pełni - w ten posób HP próbuje wyrównac sobie
zmniejszoną w ostatnim okresie cenę HP.
dzieje się tak, zę klient przychodzi do sklepu, pyta się o to czy w
komplecie sa zbiorniki z atramentam, otrzymuje odpowiedź, że tak i
kupuje ją. dopiero po dwóch tygodniach przekonuje się, ze musi kupic
nowe zbiorniki i w ten sposób dopłaca do propocyjnej ceny HP.

>a cena tego atramentu jest
>kosmicznie wysoka niestety przy koszcie produkcji nie przekraczajacym nawet
>kilku centow za sztuke.

właśnie. ostatnio z cenami atramentów do HP to się porobiło. :(

>Zatrwazajaca jest tez niska jakosc tych drukarek.

610?

                   pozdrowionka...
                            Tałajczyk Piotr.........Cz-wa
                            email:....piotrtal_at_promail.pl