Re: macintosh

Autor: Mad Doc (maddoc_at_softhome.net)
Data: Thu 25 Nov 1999 - 19:28:21 MET

adamKowalski napisał(a) w wiadomości: ...
>Gdzie mogę znaleść jakieś emulatory do Macintosha????

Poszukaj chocby Altavista "Executor" firmy Ardo.

>Jak można pod windowsem odczytać format pliku z macintosha EPSF kreator
8bim

EPSF powinien przeczytac np. CorelDraw albo Adobe Illustrator. Otwieraj jako
"encapsulated postscript", albo "postscript", nadaj rozszerzenie .eps albo
.ps. Kreator sugeruje, ze obrabial go ktorys z programow Adobe, najpewniej
Photoshop. Nie wiem, jak przerzucales go na dysk PC, ale moze okazac sie
konieczne odciecie przyklejonego "resource fork", jest do tego programik DOS
mac2ibm, powinien byc w jakichs dosowych archiwach typu simtel.