Odp: Zamknij sie!!!

Autor: Tomac (tomack_at_free.com.pl)
Data: Thu 25 Nov 1999 - 19:09:44 MET

nie wiem,ale mialem to samo, natomiast mam to teraz w Win98PL SE -
cholera,moze to ma zwiazek ze sprzetem? jaki masz?
masz moze karte dzwiekowa ISA? moze to przez to ,cholera wie!

ja mam:
Asus P2BF , Celeron 366mhz, 64MB, ATI Rage II 4MB :(, nie wiem w czym
problem !

Użytkownik Tomasz Gršdzki <jasam_at_z.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:383d5ca2.1027038_at_news.tpsa.pl...