Re: Zacina sie komputera - doslownie! (WAZNE)

Autor: Darek Knopinski (knop_at_sylaba.poznan.pl)
Data: Thu 25 Nov 1999 - 17:18:32 MET

> Miałem coś podobnego. Winna była wtyczka zasilania HDD - Żeńskie
> końcówki były zbyt luźne. Dysk IDE po zaniku zasilania rozpoczyna
> sekwencję startową, ale mu się nie udaje jej doprowadzić do końca i tak
> od początku...
Tak, ale dysk pracuje caly czas, nic nie przerywa, takze i sekwencja
statrowa nie jest powtarzana. Zreszta sa inne objawy takiej sytuacji , juz
to tez przerabialem :(

> Skądinąd wiem, że tylko podczas startu ustalane jest kto jest master a
> kto slave. Potem może zworki już nie być. Kto wie, może to jest
> przyczyna niepowodzenia w powtórnym podniesieniu się dysku ?
Nie, na pewno nie, ale dzieki za wszelkie sugestie.
BTW: sprawdzalem wszystko na innym dysku i to samo, na innych tasmach i
innych wtyczkacgh zasilajacych. NIc.

--
Z powazaniem Darek
Name: Darek Knopinski