Re: VisualSMS 0.95 - nowa wersja

Autor: Krakus (jangol_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 25 Nov 1999 - 16:06:08 MET

>Bzdura. Nic nie daje. Zadnego adresu tworcy programu.
>Wlasnie sprawdzilem :)
>Wysylany jest tylko odpowiedni tekst + podpis - dodawany automatycznie - trzeba
>sobie go w opcjach wpisac.
Podaje <visualsms_at_spruce.pl> ale to nic, w wersji 0.90 nie dzalalo mi powiadamianie na komorke o poczcie, a w 0.95 dziala bez
problemu. Plusem tego programu wg mnie jest to ze pamieta wyslane SMS i ze pozwala umiescic je w skrzynce "wiadomosci wysylane" i
wyslac pozniej, tego niestety niema SMS Expres choc faktycznie dziala b.szybko. Proba wyslania SMS do siebie powodowala ze w ciagu
2-3 sekund dzwonol telefon.
Pozdrowienia
= Janusz =
= jangol_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl =
= jangol_at_kki.net.pl =
= jagol_at_friko5.onet.pl =
= jangol_at_box43.gnet.pl =
= ICQ UIN: 17523111 =