Re: Problem-graficznaATI resetuje kompa

Autor: Krzysztof Pawlak (pawlak_at_introl.pl)
Data: Thu 25 Nov 1999 - 13:59:35 MET

Użytkownik Piotr Rogalski <rogal_at_post.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:383D1B2F.40EDA470_at_post.pl...
> Witam. Taki problem: Karta graf. Ati expert_at_play AGP- Winda dziala ok do
> momentu uruchomienia jakiegokolwiek programu odwolujacego sie do
> akceleratora (chociaz bywa nawet ze Outlooka!)- wtedy komputerek sie
> restartuje i koniec. Nie pomogly najnowsze drivery, reinstall Windy itp.
> Moze ktos sie spotkal z tym problemem? Z gory dzieki.
>
> --
> Rogal

Ja tez trafilem na ten sam problem, a nawet chcialem
go zglosic na grupe.O ile sie nie myle, wymieniona przez Ciebie
karta ma chip 3D Rage Pro Turbo.

Problemy, ktore zauwazylem dotycza glownie pod Win98 SE,
chociaz po zainstalowaniu driverow takze pod Win95
(drivery ver.610). Usilnie pracuje nad tym problemem, ale
bede wdzieczny za podpowiedz jak sobie z tym jajem poradzic.

Pozdrawiam,

Krzysztof