Re: muzyka Yamaha

Autor: Michal Kupski (michalk_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 25 Nov 1999 - 09:32:18 MET

Witam !

Marcin Stolarski napisał(a) w wiadomości: <81irg0$8mc$1_at_h1.uw.edu.pl>...
>Mam zamiar dla znajomej kupic karte muzyczna Yamaha na procesorze bodajze
GX
>(ta za 80 zl). Pytanie: czy ta karta bedzie dzialac na 486DX4 100MHz i 8 MB
>RAM + W95. Pamietam ze jak zainstalowalem sobie Live! na P75 z 48 MB RAM to
>przy duzej ilosci efektow dostawal czkawki.

Kup coś porządnego na ISA, bo w tej chwili większość dźwiękówek PCI
dość mocno obciąża system - próbki trzymają w głównym RAM, a procesor
wykorzystują do robienia efektów. Yamaha XG też tak robi i komp też może
'dostać czkawki' - poniżej wymagania oryginalnej Yamahy (ten sam chip,
ale S-VA Synth daje chyba tylko Yamaha, w OEMach tego nie ma):

OS
Windows95/98/NT 4.0 or later.

CPU
Pentium 120 MHz or greater (Pentium II 233 MHz or greater needed
for S-VA Synthesizer).

System Memory
32 MB or more.

Hardware
PCI bus slot.
CD-ROM required for software installation.

Software
Direct X5 or later.

--
Pozdrawiam
Michal <michalk_at_priv.onet.pl> -- Tarnowskie Góry --