Re: Czyszczenie optyki w CD'rom

Autor: Michał Charydczak (celeron366_at_550.z.pl)
Data: Thu 25 Nov 1999 - 01:00:36 MET

> Prosze o jakies fachowe porady na powyzszy temat...
> jak rowniez o adresy gdzie mozna znalezc cos na temat serwisu CD
> z gory dzieki
Najlepiej czyscic specjalnym plynem do czyszczenia cd.optyki za pomoca
miekkiej szmatki. Z doswiadczenia wiem, ze duzo plynów typu amway zostawia
matowa warstwe na soczewce. Dobre sa plyny do mycia szyb. Mozna sie tez
pobawic ustawianiem glowicy, jesli na elektronice sa regulatory (zmudna
robota). W ten sposób przywrócilem do zycia cedeka kumpla.