Re: VisualSMS 0.95 - nowa wersja

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 25 Nov 1999 - 00:29:23 MET

Dnia Wed, 24 Nov 1999 20:47:31 +0100, bnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek Nagorny)
napisał:

>SMS Expres 1.25 Lukasza Foltyna robi to znakomicie :)
>3~5 sekund od nacisniecia przycisku Wyslij i mi telefon pika :)
>era.

mi tez pikalo, przez ogólnodostępny interfejs mail -> sms mojego autorstwa,
dopóki nie dostałem takiego fajnego listu od EraGSM.

na szczęście sms express i podobne sa odpalane u klienta, wiec maja rozne IP
nadawcy, wiec Era moze naskoczyć :)

--
Jacek Fiok
j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl                      http://www.jfiok.capital.pl