Re: Zatkana glowica w drukarce ?

Autor: Michal Tarasiejski (trans_at_szczecin.mtl.pl)
Data: Wed 24 Nov 1999 - 23:15:15 MET

Ja obecnie testuje "odzyskiwanie" glowicy z HP870.
Wyjety pojemnik przeczyscilem z grubsza watka i spirytem, nastepnie
polozylem na dwoch krazkach bawelnianych (takich do zmywania makijazu
- oczywiscie to nie ja zmywam makijaz u mnie w domu ;-) ) i po
podlozeniu plastikowego pojemniczka oraz przytzrymaniu tego
wszystkiego gumka nalalem wody. Codziennie(juz dwa dni sie moczy) tej
wody troszkie dolewam (tak aby bylo mokrawo - nie wyschlo). Widze, ze
klolory zaczely puszczac.

Zobaczymy co z tego wyniknie.

Pozdrawiam
Michal