Odp: AWE64 & DVD

Autor: Nightmare (za29170_at_capella.ae.poznan.pl)
Data: Wed 24 Nov 1999 - 20:45:26 MET

Użytkownik PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:813p1l$1bl$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> Dzwięk w filmach DVD ma częstotliwość 48Hz a maksymalna
> częstotliwość AVE64 to 44Hz a WinDVD robi downmix
> z tych 48 do 44Hz przez co mogą występić szumy albo
> jakieś inne zakłucenia dzwięku.

...tak wiec wszystko zalezy od zrencznosiow programistow - rada - sprawdz
inne soft-playery:
ATI 3.x/Cinemaster99
PowerDVD 2.x
Jak masz za duzo siana to mozesz kaufen Live! tak jak tu sz.p. Enio radzil,
tyle ze chyba warto sprawdzic inne opcje. Poza tym jak slusznie zauwazyl
PhoeniX:

Sdroowo,
Nightmare