Re: Monitor 17"

Autor: Talajczyk Piotr (piotrtal_at_promail.pl)
Data: Wed 24 Nov 1999 - 20:22:38 MET

On Wed, 24 Nov 1999 10:18:35 +0100, in pl.comp.pecet "Artur Sikora"
<arts_at_cc.uni.torun.pl> wrote:

>IMHO Trinitrony maja, z kolei, bialy kolor do d... kitu.

chyba, żartujesz.
moze miałeś temperaturę kolorów źle ustawioną. jeżeli ustawię na 6500
to biały rzeczywiście wydaje się szary, ale po to właśnie jest
temperatura kolorów, żeb każdy mógł sobie indywidualnie doregulować
jak mu pasuje.

>wrecz szary (z blizka widac pelno pionowych paskow
>wynikajacych z budowy kineskopu), a tego nie da sie
>poprawic filtrem na monitor jak w wypadku Flatrona 795FT.

:))
nie no wybacz, ale rozśmieszyleś mnie teraz co niemiara.
pionowe paski!? jeżeli przeszkadzają Ci pionowe paski w trynitronie,
to w takim razie będa Ci także przeszkadzać dziurki w masce invarowej,
albo prostokąty w kratowej. ;>

pewno widziałes jakiś badziewny monitor na trynitronie, który miał
jakieś skazy na obrazie.

>art

                   pozdrowionka...
                            Tałajczyk Piotr.........Cz-wa