Re: Tak się zastanawiam... (zamiast spać :-) )

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Wed 24 Nov 1999 - 18:52:15 MET

Użytkownik Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:126o3ss2k1s8eb6u84ggmbhitudeh4fdha_at_4ax.com...
> Wiesz - z windoza tak wlasnie jest. Zwykle po zmianie sprzetu predzej czy
> pozniej instalowalem okna na nowo - zeby sie lepiej psychicznie poczuc :)
> Choc nigdy od razu.. wystarcza z reguly zaladowanie w trybie awaryjnym,
> powywalanie wiekszosci w
ControlPanel->System->DeviceManager->SystemDevices,
> reboot i zaczyna sie wykrywanie na nowo.. W zasadzie u mnie to bylo zawsze
> bezproblemowe, ale mialem kilka komputerow, ktore po czyms takim jednak
zle
> dzialaly - nowa instalacja pomagala.

Rozumiem. Powiedz jeszcze tylko, czy (gdyby instalacja była konieczna)
wystarczy zainstalować windę NA poprzednią instalację, czy trzeba by to
robić na czysty dysk?

Pozdrawiam,

--
Waguś