Re: Czy sa problemy z modemem Zoltrix Spirit ?

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Wed 24 Nov 1999 - 17:40:26 MET

>Dobrze slyszales :-)
>Nie kupuj go, to syf.

Instalowałem takich z pięć sztuk w komputerach od P100 do C333 i nie miałem
najmniejszych problemów... (wszystkie siedzą u moich znajomych). Też mam
Spirita i tylko jedna rzecz strasznie mnie boli, brak sterów pod Linuxa...
Gdyby były to nawet bym nie pomyślał o możliwości wymiany Spirita na inny
model...
Jeżeli z powodu braku sterów pod Lina nazywasz ten modem syfem... to znaczy
że moja karta muzyczna (SB Live) też jest do dupy... Jeśli masz jakieś inne
powody napisz... Chętnie przeczytam...
Pa...

e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                    UIN: 44877025
                    Nick: Bankowy