Re: Jak zakrecic AMD k6-2 350 ???

Autor: Muad'Dib (mbartoszek_at_controlp.tarnow.pl)
Data: Wed 24 Nov 1999 - 15:05:55 MET

Size wrote:
> Dzieki wielkie za info (szczególnie chodziło mi o napięcia). A czy wymagane
> jakieś specjalne chłodzenie - może PELTIEREK ? Jakiego chłodzenia używałeś?
Peltierka nie mam, mysle ze chodzilo by ladnie na 450 MHz :)
Radiator okolo 5 cm wysokosci na nim zwykly wiatrak, z boku
radiatora jeszcze jeden maly wiatraczek, ale bez niego bylo podobnie.
Z napieciami troche uwazaj, wprawdzie u mnie chodzil kilka miesiecy
na 2,5V, a kilka godzin na 2.6V, ale to juz duzo powyzej
dopuszczalnej granicy (producent podaje max 2.3V)
Teraz nawet spuscilem z tonu i chodzi mi na 4x100_at_2.3V
Pozdrawiam.
Muad'Dib