Re: Czy sa problemy z modemem Zoltrix Spirit ?

Autor: Radoslaw Switkiewicz (radoslaw.switkiewicz_at_sejm.gov.pl)
Data: Wed 24 Nov 1999 - 11:05:58 MET

> Dlaczego ktoś nazywa coś syfem nawet dobrze nie wiedząc dlaczego????
Spirity
> są jednym z niewielu modemów Zoltrixa, które są rzeczywiście dobre - mój
> znajomy ma sklep komputerowy i przez pół roku dostał tylko 6 zwrotów przy
> sprzedaży ok. 130 egzemplarzy - wg mnie to bardzo dobry wynik. --

> Krzysztof Renusz
Tez mam tego Zoltrixa Spirit i go sobie chwale ale ostatnio nartrafilem na
pewien problem. Chcialem w swojej firmie zastosowac komputer jako
automatyczna sekretarke. Probowalem wykorzystac do tego WinFaxa 8.0 z
programem TalkWorks ale okazalo sie, ze ten program nie wspolpracuje z
Zoltrixem Spirit. Czy Ty albo Twoj kolega znacie rozwiazanie tego problemu?
Moze jakis patch? A moze znasz inny program typu TalkWorks (rownie dobry, bo
ten jest rewelacyjny) ktory bedzie wspolpracowal ze Spiritem? Przyznam sie,
ze nie mam ochoty zmieniac teraz modemu, tym bardziej, ze Zoltrix mi sie
sprawdzil. Radek