Napełnianie pojemnikow z tuszem do HP - ktos ma jakies doswiadczenia?

Autor: Michal Tarasiejski (trans_at_szczecin.mtl.pl)
Data: Wed 24 Nov 1999 - 10:54:32 MET

Witajcie,
zabralem sie za upgrade mojego kolor tuszu do HP870. Wszystko niby OK.
Wcisnalem zatyczki z gory , nastepnie igla pod katem wprowadzilem do
pojemnika (w kierunku dysz). I tak dla 3 kolorow. Niestety Kolor zolty
jest brudny (pozostalem sa wysmienite (jak oryginalne - dobre
nasycenie i barwa). I teraz nie wiem - czy ten zolty zostal przeze
mnie skopany, bo np. igla gdzies nie tak sie wbila. Czy mial ktos
jakies doswiadczenia w tej kwestii? I co wtyknac w miejsce po
zatyczkach? Myslalem o jakiejs gumce, lub rurce wypelniuonej
silikonem.

Pozdrawiam
Michal