Re: plyta Via i Soft DVD problem !!!

Autor: Sir David (adamd_at_box.zetobi.com.pl)
Data: Wed 24 Nov 1999 - 08:01:34 MET

> Czy komuś udało się zmusić do płynnego odtwarzanaia filmów DVD na płycie
> opartej na chipset VIA sprawdałem chyba już wszystko
> karty graficzne RIVA TNT II, SAVAGE 4 itp. a tu rwie
> Nowe sterowniki do Via, najnowsze stery do kart graficznych i nic
> Programy Power DVD i inne nie zapewniają płynnego odtwarzania
> Na płycie z BX Intela - no problem
>
> Czy komuś to się udało

Oczywiście, mam K6-2 400 na FIC 503+, ale dodatkowo kartę na RAGE PRO (czyli
sprzętową kompensację ruchu). W takiej konfiguracji chodzi płynnie, a po
wyłączeniu sprzętowych udogodnień leciutko szarpie (na SAVAGE 4 powinno być
więc w porządku). Sądzę, że nieco szybszy procek (K6-2 450 lub k6-III)
rozwiązałby problem, bo na K6-2 300 było dużo gorzej. Należy oczywiście
pamiętać o włączeniu DMA napędu.

Sir David