Problem z AUTO CAD 1.4

Autor: Michał (bazooka2_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 24 Nov 1999 - 08:54:37 MET

Problem z AUTO CAD 1.4

Zamierzam kupić drukarkę A4 i drukować na niej projekty w Auto Cadzie
1.4. Mam w związku tym pytanie. Czy większe projekty da rade tak
drukować na kartkach A4 żeby potem kleić w całość ?? Czy jest ta
możliwość dostępna od razu w autocadzie czy potrzebne będą mi jakieś
sterowniki ???? Jeśli tak to skąd je ściągnąć ???
Bardzo proszę o odpowiedź na maila: mayday_at_partners.pl
Z góry wielkie dzięki.
Michał
mailto: bazooka2_at_alpha.net.pl
Zarabiaj kasę w czasie surfowania. Sprawdź powyższy adres.
Szczecin.