Re: WIN 98SE

Autor: GanDi (gandalf_at_regionet.pl)
Data: Wed 24 Nov 1999 - 05:15:47 MET

Krzysiek wrote:

> Gdzie znajde patch zeby ten ten ten ....... sie zamykal a nie zawisal na
> planszy "prosze czekac na zamkniecie systemu" ???? z gory dzieki za odp.
>
> krzyss vel QKill

To samo mialem dopuki karty sieciowej nie wyjalem...
Toz to sa czyste kpiny. Bill se jaja urzadza w erze kiedy to sieci (kij
w oko lokalne czy rozlegle) kroluja a komp zwisa przy wylaczaniu.

GanDi.

PS. Nie mam racji .. nie zawsze zwisa. Jak cos nowego instaluje to wsio
jest ok, ale przy nastepym starcie szopka sie powtarza.