Odp: CD-RW (buffer underrun)

Autor: Antoni Goryl (eegoryl_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 24 Nov 1999 - 01:57:05 MET

Użytkownik siur <pale_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:81f9sn$hq3$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> dlaczego majac nagryware samsunga cd-rw nie moge na dyskach rw firmy
> infodisk
> czegokolwiek nagrac????
> probowalem juz wszystkich mozliwosci, korzystalem z trzech programow
> easycd, winoncd i nero
> za kazdym razem wywala jakis blad a pod winoncd wypisuje buffer underrun
> chociaz wczesniej pokazuje ze jest full
> nie moge ich rowniez sformatowac do formatu udf
> te same plytki dzialaja bez zarzutu na nagrywarce philipsa (sprawdzalem)
> natomiast zwykle plytki samsung nagrywa bez zadnego problemu
>
> z gory dzieki za jakakolwiek pomoc
> [...]

Problem może się brać z jednoczesnego zainstalowania wielu programów
do nagrywania - wydaje się, że drivery z jednych programów częściowo
blokują funkcje driverów innych programów. Moje doświadczenia pokazują,
że WinOnCD wyjatkowo się nie lubi z Nero. Z cała pewnością Nero skutecznie
uniemożliwia korzystanie z zapisu pakietowego firmy CeQuadrat.

Antoni Goryl
eegoryl_at_cyf-kr.edu.pl